Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Gelieve het Garantie aanvraag formulier in te vullen als u gebruik wilt maken van de wettelijke garantie. Wij zullen u, telefonisch of per mail, proberen te helpen en indien nodig kunt het product (na overleg) voor onderzoek, reparatie en/of vervanging aan ons opsturen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door middel van het contactformulier in te vullen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klik hier om je garantie aanvraag te starten

Bathweb

 

Adres

Fahrenheitstraat 20 B6

6003DC Weert

Nederland

Telefoon
+31 (0)6 49 89 10 66

E-mail
[email protected]

BTW-nummer
NL001515444B53

Kvk-nummer
17169727